کور / هراړخیز / صلح وثبات سرتاسری درکشور نیازمبرم مردم افغانستان!

صلح وثبات سرتاسری درکشور نیازمبرم مردم افغانستان!

کشورما با سپری نمودن بیشتر ازسه دهه جنگ های داخلی وتنظیمی ونا امنی ها و نابسامانی های متعدد خسارات زیادی جانی و مالی را متحمل گردیده است. که مردم ازچنین وضعیت کاملاً خسته شده اند، با ایجاد حکومت مؤقت به رهبری محترم حامد کرزی درطی (12) سال گذشته ما شاهد هستیم که درعرصه های مختلف کشور: تعلیم و تربیه، بازسازی و نوسازی، دربخش های اجتماعی فرهنگی، اقتصادی سیاسی و صحی پیشرفت های چشمگیری را درقبال داشته است. دراین اواخر بعدازحل و فصل چالش های انتخاباتی که به پایان رسید و انتقال حکومت به گونه مسآلمت آمیزاز سوی محترم حامدکرزی رئیس جمهور اسبق جمهوری اسلامی افغانستان به حکومت وحدت ملی انتقال قدرت صورت گرفت و با آمدن حکومت وحدت ملی به رهبری محترم محمد اشرف غنی رئیس جمهور وعبدالله عبدالله رئیس اجرائیوی، مردم ما بیشتر امیدوارشدند که به یاری خداوند متعال درکشورما صلح و آرامش سرتاسری تأمین خواهند شد، مردم بیچاره و رنج کشیده ما درفضای صلح و ثبات عاری از خشونت و دهشت به زندگی محوله خویش ادامه دهند.
اما متاسفانه قابل یادآوری است که دشمنان صلح و آسایش مردم افغانستان بخصوص کشورهای همسایه، همواره تلاش میورزند تا توسط غلامان حلقه به گوش خویش تا دهشت و وحشت را در دل های هموطنان ما متولی سازند و اوضاع کشورما را نا امن ساخته و فضای اش را به خاک و دود بکشانند.
خوشبختانه که نیروهای امنیتی کشورما درطی بیشتر از یک دهه، تجهیز وتمویل شده و درس های مسلکی را آموختند وفرزندان صدیق این مرز و بوم با احساسات گرم وطن پرستی و شجاعت ازتمامیت ارضی کشور و منافع ملی ما درمقابل آنان قرارداشته و نخواهند گذاشت که دیگر آنان به اعمال شوم و خصمانه شان نایل آیند.
دراخیر خواست ما ازآنعده افراد و اشخاص که به دستوربیگانگان می چرخند و از آبشخورآنان تغذیه می شوند، اینست که دیگر فریب و نیرنگ دشمنان قسم خورده افغانستان را نخورده ازجنگ، جدال و برادرکشی دست کشیده و به پروسه صلح ملی بپیوندند و درکنارخانواده هایشان به زندگی آبرومندانه خویش بپردازند و ازطریق کاربار حلال رزق پاک را بدست آورده و برای فرزندان شان بخورانند که در زمینه موجب مصدر خدمت به مردم و مهین خویش شوند. تا باشد که وطن ما همانند کشورهای پیشرفته درعرصه های مختلف بیشتر از این پیشرفت و ترقی نماید.
بااحترام
فیصل”شریفی”