کور / سياسي / پیروزی انقلاب مصر و استقلال فلسطین

پیروزی انقلاب مصر و استقلال فلسطین

“انقلاب يك تحول كيفي و بنيادي، يك چرخش عظيم و اساسي در حيات جامعه است. معناي  انقلاب در علم جامعه شناسي عبارتست از سرنگوني يك نظام اجتماعي كهنه و فرسوده و جايگزين كردن آن با نظام اجتماعي نو و مترقي .”
انقلاب تونس که یک رژیم دست نشانده و فاسد را به اسانی نابود کرد ، انگیزۀ بود برای انقلابیون مصری که باید به اسرع وقت  دست به کار شوند وبا پوشیدن کفن ها جانبازانه به خیابانها ریختند و بیباکانه علیه رژیم به مبارزه صلحجویانه پرداختند وتا پیروزی نهایی باید برزمند.این رزم بیباکانه شان سبب شد تا قوای مسلح  از رژیم فاسد فاصله بگیرد و راه را برای پیروزی انقلاب اجتماعی اماده سازد.
اما مقابله رژیم دست نشانده که مطابق پلان شبکه موساد و سی آی ای میباشد بنام مظاهره طرفداران رژیم با سنگ باران کردن مبارزین تلاش دارد تا جلو پیشرفت پیروزی نهایی را بگیرد،در حالیه نه تنها سنگ بارانها و تیر بارانها و فیر تانکها  و بمباردمانها جلو خشم خونین و دیرینه مردم را گرفته نمی توانند بلکه این خشم با گذشت هرروز خشمگینتر  میشود و سرانجام از راه خشونت به رژیم دست نشانده امپریالیزم امریکا خاتمه خواهد داد. این جبر تاریخ است و مبارک حالا حالات را با ثبات ساخته نمی تواند بلکه آنرا خونینتر میسازد.
پیروزی انقلاب مصر مستقیمآ راه را برای استقلال مردم رزمنده فلسطین اماده میسازد و لرزه دروجود اشغالگران اسرائیل به چنان شدت داخل گردید تا به اسرع وقت از باداران انسوی اوقیانوس و اروپا باید برای جلوگیری از رژیم مبارک نا مبارک خواستار کمک شود تا از سقوط  آن رژیم جلو گیری نموده ونجات بدهد،ولی همانطوریکه قهر مردم قهر خدا است لذا هیچ قدرت نمی تواند تا رژیم فاسد مصر را نجات بدهد،وپیروزی انقلاب مصر یک واقعیت عینی و استقلال فلسطین نیز یک مژده دلنشین و عینی است.
پیروزی اخوان المسلمین در مصـــــر باعــث تحریک هرچه بیشتر دیگر سازمانهای اسلامی  در عربستان سعودی،اردن ،الجزایر،لیبــــیا،یمــــن ، الـــجزایر ، سوریـــه ، تاجـــــکستان، ازبـــــکستان ،ترکمنستان ،افــــغانستان و بخصوص در مرکز تروریزم جهانی یعنی پاکستان خواهد شد و در اکثر این کشورها  رژیمهای دست نشانده و فاسد ازبین خواهد رفت و قدرت در دست طرفداران اخوان المسلمین متمرکز خواهد شد.
این تغیرات بنیادی در هر کشور مربوط به رهبری انقلاب است که  مثل ایات الله خمینی کشور را به سیر ترقی و پیشرفت رهبری میکند و یا هم مثل پروفیسران افغان که کشور را به حما خون مبدل میکند، مربوط میباشد.
رهبر ایران توانست که باوجود جنگ هشت ساله تحمیلی امریکا در وجود اجنت سابقه شان صدام حسین،کشور را از بحران بکشد و حالا در جمله سوپر باور اسیا و دارنده سلاح هستوی محسوب میشود که حتی پروفیسران  نامنهاد جهادی افغان قابل مقایسه با اخوند های ایرانی نیست،زیراکه معاش خور اخوندهای ایرانی هستند و وظیفه اجنت را اجرا مینمایند.
اما از همه این کشورهای مسلمان خطرناکتر پاکستان است که محل تجمع تروریستان جهانی است .زیراکه از یک طرف تروریست مشهور و رهبر القاعده اسامه بن لادن  و معاون وی الظواهر ی که مصری است وسازمان قوی تروریستی دارد و از پشتیبانی وسیع رژیم پاکستان بخصوص آی – ایس – آی  و رهبر سابق آن دستگاه جنرال حمید گل برخودار بوده و همین جنرال متقاعد حمید گل مطابق راپور های ویکیلکس عملآ رهبر گروپ طالبان نیز است .
لذا به قدرت رسیدن اخوانیهای پاکستان ،و دسترسی شان به سلاحهای اتومی خطر یک فاجعه هستوی برای همه بشریت میباشد .که قابل تآمل برای رهبر سیاه درقصر سپید میباشد.
 همانطوریکه به جهانیان بخصوص به “نجاتگران”افغانستان این مطلب ثابت شده است که یگانه منبع  ویرانی افغانستان  از سی و هشت سال گذشته ،بعد از کودتای سردار محمد داودخان و اعلام اولین جمهوریت ، پاکستان است.
زیرا به مجرد که داودخان به قدرت رسید پاکستان به مداخله مستقیم شان در وجود جاسوسان شان که از افغانستان فرار کرده بود و تحت حمایت آی – ایس – آی  قرار داشتند و غرض بی ثبات ساختن افغانستان به داخل کشور اعزام میشدند و بنام مقدس جهاد، که نه وقت جهاد بود ونه ضرورت جهاد،زیراکه کشور ذریعه کدام کشور خارجی اشغال نشده بود، مثلیکه امروز است،به تخریبات شان پرداختند .
و فعلآ پاکستان نه تنها علیه افغانستان بلکه علیه بزرگترین دموکراسی جهان یعنی هند  نیزدر جنگ اعلام ناشده مصروف است و بنام جهاد اکثر مردم مذهبی را به جنگ علیه هند کشانده میتواند که این مسئله نیز خطرناکتر از اهداف ستراتیژیک پاکستان در افغانستان میباشد.زیراکه غرض بدست اوردن اهداف و برتری از یکدیگر عملآ در افغانستان نیز در جنگ خونین در گیر هستند.
در مورد فعالیت رهبران سابق جهاد و رهبران فعلی کشور جنرال بابر رهبر عملی رهبران جهاد دیروز چنین میگوید:
“ما احمدشاه مسعود را به پنجشير فرستاديم و در پنجشير، بالايش عمليات اجرا کرديم ( در ١٩٧٥ ) تا نشان دهيم که اين افراد چقدر ورزيده گي يافته اند. آن عمليات به داود به حد کافي خساره رسانيد. پس از آن داود اينجا آمد و در مورد (( ديورند )) به مذاکره پرداخت. ( « دیورند »آرمان جهاد فی سبیل الله!!) قبل بر آن بالاي گلاب ننگرهاري عليه داود خان يک کتاب نيز نوشته بوديم که عنوانش بود (( سردار ديوانه – ليوني سردار )) ما تمام اينها را بخاطري انجام ميداديم که ظاهر شاه واپس ( به پادشاهي ) بر گردد!”
………بیا په ۱۹۷۸ کال کې دوی ما ته راغلل او ویل یی چې پيسې هم نشته او بل شئ هم نشته ، مونږ په ډېر بد حال یو …….نو ما دا وکړل چې اول مې شاه ایران ته پيغام ولیږو چې مونږ دا خلک تریننګ کړی وو ، ته له دوی سره مرسته وکړه …….بیا ما دوی امریکا ته بوتلل . زه خو له صوبه سرحد څخه وتلئ نه شوم ، نو بیا زما یو دوست و په اسلام اباد کې ، هغه هم کور جوړولو او ما هم ، نو ما به دا مجاهدین د هغه کور ته ورلیږل ، خو په سفر کې به  مې خبره ورته کوله ، ورته ویل به مې چې ګلکار درغئ  نو ګل بدین به مې ښود ، او چې به مې ورته ویل چې د بجلي والا ( برقي )  درغئ نو احمدشا مسعود به ورغئ . د امریکا سفارت په مئ ۱۹۷۹ کې له دوی سره کمک شروع کړ . ما ورته وویل  چې تاسو خپله اجندا او پروګرام جوړ کړۍ او ماته یی وویل چې ته هم خپل پروګرام دوی ته ورکړه . »
درباره فعالیتهای رهبر فعلی طالبان یعنی جنرال حمید ګل سایت ویکیلس افشاګیرهای متعدد کرده که نمونه آن ذیل است:
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، در اسناد منتشر شده از سوى ويکى ليکس درج است که جنرال حميد گل، رئيس اسبق اداره استخبارات پاکستان حکم حملات انتحارى در افغانستان را صادر مى نمود.


ويکى ليکس، از قول مقامات امريکايى ادعا نموده است که پاکستان به منظور حملات درافغانستان، طالبان مسلح را تجهيز مى کند.


در اسنادجديدی که از سوى ويکى ليکس انتشار يافته به استناد قول جان کرى، رئيس کميسيون روابط خارجى مجلس سنا امريکا نگاشته شده است که موتر و موترسايکل هاىی که در حملات انتحارى از آن استفاده می گردد، از پاکستان آورده می شوند.


براساس معلومات اسناد جديد منتشر شده، آى اس اى به منظور تسلط خويش بر منطقه با گرو ههاى دهشت افکن روابط نزديک دارد.


براساس اطلاعات پژواک، در اسناد يادشده جديد ادعا گرديده است که مقامات بلندپايه آى اس اى در حملات بر افغانستان نقش عمده ای را بازى نموده اند.”
با در نظرداشت چنین وضع در اطراف افغانستان که پاکستان مرکز عملی القاعده ؛طالبان و کلیه تروریستان جهان است  از یکطرف ، و یک رژیم فاسد و دست نشانده در کابل که تنها مصروف چور ،چپاول و پُرکردن جیبهای خود،فامیل و دوستان خود هستند از طرف دیگر باعث یک فاجعه دیگر در افغانستان خواهد شد.که عبارت است از شکست حتمی ترسوهای “نجاتگر” و سرکوبی رژیم فاسد و دست نشانده ناتو که حتی در یک کیلومتری شهرها امنیت مطمئن وجود نداشته وسبب اشغال مجدد کشور توسط تروریستهای پنجابی در وجود القاعده و طالبان خواهد شد.
درین مورد ذیلآ از بیانیه محترم احمد بشیر بلور یکی ار رهبران مترقی دیروز که حالا به طرف نزولی درحرکت است  اقتباس میشود که مستقیمآ از طالبان پاکستان میخواهد که در افغانستان به جنگ بروند که در آنجا کفر است نه اینجا:
“د چارشنبې په ورځ د پېښور په بډه بېره سيمه كې تر يوې بمي چاودنې وروسته چي نهه تنه يې ووژل او نيژدې شل تنه يې ټپيان كړل، تر دې چاودنې وروسته د خيبرپښتونخوا ايالت مشر وزير بشيراحمد بلور تېر ماځيګر له خبريالانو سره په خبرو كې دا بمي چاودنه په كلكه وغندله او ويې ويل:
(كه د دوى دوښمني له امريكا سره ده، نو امريكا او ناټو ځواكونه خو په افغانستان كې دي، لاړ دي سي پر هغوى دي حملې وكړي، زموږ بچيان ولې وژني، دا ډېر ظلم او زياتى دى چي زموږ بېګناه خلك وژل كېږي، دا خو نه امريكايان دي، نه كافران دي، ټول مسلمانان دي او پښتانه دي، زه نه پوهېږم چي د داسې بېګناه خلكو له وژلو څخه د دوى مقصد څه دى)
د يادونې وړ ده چي په پاكستان كې اكثره ملتپال ګوندونه دا ادعا كوي چي له پاكستانه وسلوال طالبان د پاكستان د استخباراتي ادارې اى ايس اى په ملاتړ افغانستان ته ور اوړي او هلته پر افغان او بهرنيو ځواكونو بريدونه كوي.


لذا پیشنهاد میگردد که:
رهبر ان  نامنهاد فعلی افغان که در فکر چور وچپاول هستند  نه در فکر دفاع از استقلال ، حاکمیت ملی و تمامیت اراضی ودر شرایط خاص امروز دفاع مستقلانه کشور، قبل از سقوط خونین باید این ائتلاف لعنتی که بین رئیس جمهور و ائتلاف شمال موجود است آنرا ترک نموده، غرض دفاع مستقلانه به اردوی متوجه شود و اردوی ملی باید ایجاد شود تا از منافع ملی دفاع نماید،زیراکه اردوی فعلی متشکل از ملیشه های دوستم،ملیشه نور بی نور ،ملیشه باند جمعیت و شورای نظار بوده و در فکر دفاع از منافع ملی نبوده است.
لازم است تا به مصاحله ملی و افغانی روی اورده وبا تمام گروهای مسلح جنگی و شخصیت های ملی خارج از جنگ و کشور مفاهمه همه جانبه را آغاز نموده و راه را برای ایجاد یک حکومت فراگیر مصالحه ملی اماده نموده و درصورت سقوط رژیم فعلی پاکستان و تسلط القاعده در آن کشور میتواند که افغانستان را در حالت بیطرفی نگاه بکند.
 رهبر سیاه در قصـــــر سپید به موقع باید اقدام نموده وبه وعده های میانتهی پنجابیهای درغگو در باره مبارزه با تروریزم باید باور نکند  و بخصوص خود ناتو باید دست به کار شود تا هم خود را از شکست ننگین و تاریخی نجات دهد و هم کشور پُرخون افغانستان را از یک فاجعه دیگر که باید به آن گرفتار شود ،نجات دهد.
لازم است که ناتو باید به اسرع وقت سلاح هستوی پنجاب را ازین مادر تروریزم خریداری نماید،همانطوریکه قبلآ سلاح هستوی را از کشور های تازه به استقلال رسیده از اتحاد شوروی را خریداری کرد.
در غیر آن همین سلاح هستوی بر ناتو ویاران شان استعمال خواهد شد زیراکه از یکطرف پاکستان اتومی ویک جا شدن با ایران اخوندی و دیگر کشورهای که تازه از قید اسارت ناتو نجات مییابند مشترکآ در یک چوکات اخوان المسلمین سراسر جهان ، نه تنها امریکا بلکه ناتو را نیز از عرصه جهان نابود خواهد کرد.
پایان